Nerea Gómez publica un article sobre la relació del desdejuni amb el rendiment acadèmic
< Tornar a notícies

Nerea Gómez, investigadora d'EvalPub, ha publicat recentment un article al costat de Juan Francisco Albert en "Revista d'Educació" sobre la relació del desdejuni amb el rendiment acadèmic.

L’article, que pren dades del Programa per a l’Avaluació Internacional d’Alumnes (PISA) de l’any 2015, conté les qualificacions en diferents matèries d’alumnes de 15 anys de diversos països de l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE).

Analitzant la relació entre els beneficis de desdejunar i l’obtenció d’un major rendiment econòmic, els resultats de l’estudi evidencien que aquells estudiants que desdejunen abans d’anar a classe obtenen uns millors resultats en matèries com a matemàtiques i ciències.

Com a conclusió, en l’estudi es recomana el desenvolupament de polítiques dirigides a fomentar el desdejuni entre l’alumnat, com ara programes de desdejunis escolars o polítiques de conscienciació en xarxes socials.

Accés a l’article en línia

Accés a l’article de premsa